duminică, 16 ianuarie 2011

Campionatul de improvizaţie

Vineri 14 ianuarie 2011, ora 19:26 ... da-i a doua, da-i a treia, schimba banda, accelerează, FRÂNĂ FRÂNĂ!!! eram in intarziere si conduceam grabit spre teatru national.
- De ce eram in intarziere? pentru ca am avut un drum neprevazut pana la Sighisoara despre care o sa va povestesc alta data.
- De ce spre teatru? pentru ca incepea Campionatul de improvizaţie de la ora 19:30 si nu-s eu prea umblat pe la teatru dar atâta ma dus capu sa ma gandesc ca nu mai pot intra in sala dupa ce a inceput spectacolul.
Ma suna prietenii "Hai ma ce faci? Ti-am luat bilet."...  da-i a doua, da-i a treia ... pe scaunul din dreapta se afla varu' Dane, care strangea cu forta manerul usii, frana cu putere desi nu avea pedale, la un semafor ii arunc 10 lei si scap de el din mers in dreptul unei statii de taxi (la Mec)...continua raliul, toate semafoarele se inrosesc cand ma apropii de ele, stau astept, plec mai departe, parchez la Conti, si cand ma indrept spre intrarea din spatele teatrului, surpriza, un zid de 3 metri de care nu stiam. Ok, ma intorc si o iau la fuga sa inconjor cladirea sediu BRD, o doamna respectabila la bancomat se sperie de mine si isi arunca banii in sus strigand ingrozita, nu-i dau importanta, ajung la intrare... respir. Multa multa lume, ceva nu este bine, defapt lumea nu mai putea sa intre pentru ca sala era plina, ma dau de 3 ori peste cap, rezervare bla bla... intru am si loc langa gasca vesela cu care am plannificat iesirea (12 persoane).
              In scurt timp a inceput un spectacol tare de tot, comedie curata, locul perfect unde sa iesi cu prietenii intr-o seara de vineri.
Spectacolul cred ca este inspirat din exercitiile pe care le fac studentii la facultatea de teatru in timpul cursurilor practice, are si elemente de stand-up comedy, publicul are un rol activ, cântă, striga, propune locatiile sau stilurile pe care actorii sunt nevoiti sa le urmeze. Sunt mai multe exercitii de improvizatie pe care le fac alternativ doua echipe ce se intrec intre ele, mie mi-a placut cel mai mult momentul in care actorii erau nevoiti sa cante inr-o limba aleasa de public, o limba pe care nici nu o cunoșteau, am ascultat cântece inventate in rusa, chineza, portugheza si țigănească, DEMENȚIAL.
Eu totuși cred ca actorii au trisat si au folosit cam 95% texte memorate la repetitii, asta ma voi convinge cand o sa revad piesa.
Oricum am ramas cu multe momente amuzante din spectacol si chiar m-a inspirat pentru un joc de improvizatie pe care sa il joc cu prietenii la urmatoarea iesire, chef, cabana, adunătura.
          A fost o varianta de entertaiment excelenta inainte de a merge la Club Temptation ca sa ne îmbibam cu alcool si tutun, sclintindu-mi gatul de atâta holbat la pitzipoance.
Intre teatru si club ne-am indopat cu niste pizza, si astfel am  reusit sa umplu o seara de vineri dintr-un ianuarie sarac, intr-un Tg-Mures din ce in ce mai plictisitor.

Un comentariu:

  1. ...asa sunt orasele mici Sebi, sarace, plicticoase, de aceea e bine din cand in cand sa evadezi intr-un spatiu mare, divers, de unde sa aduni amintiri, ca sa ai cu ce te hrani in zilele plicticoase din Targu- Mures-ul sarac.

    RăspundețiȘtergere